▼
Pages
▼
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္သံုးစြဲသူ သန္းတစ္ေထာင္ျပည့္
ဟားဗတ္ေက်ာင္းသားတစ္စုအတြက္ စခဲ့ေသာ လူမႈေရးကြန္ရက္အျဖစ္မွ ကမၻာေပၚရွိအင္တာနက္သံုးစြဲသူ အေျမာက္အျမားသံုးစြဲသည့္ လူမႈေရး၀က္ဘ္ဆိုက္တစ္ခုျဖစ္လာခဲ့ေသာ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္သည္ ယခုအခါ အသံုးျပဳသူသန္းတစ္ေထာင္ ျပည့္ခဲ့ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း တည္ေထာင္သူ မာ့ခ္ဇက္ကာဘာ့ဂ်္က သူ၏ေဖ့စ္ဘြတ္ စာမ်က္ႏွာမွတစ္ဆင့္ ထုတ္ျပန္ေၾကညာခဲ့သည္။
"ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ကို လစဥ္ပံုမွန္သံုးစြဲေနသူအေရအတြက္ဟာ ဒီမနက္မွာေတာ့ သန္းတစ္ေထာင္ေက်ာ္ခဲ့ပါၿပီ။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ ဒါကိုဖတ္ျဖစ္တယ္ဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ အဖြဲ႔ငယ္ေလးက ခင္ဗ်ားတုိ႔အတြက္ ဂုဏ္ယူစြာနဲ႔၀န္ေဆာင္မႈေပးခြင့္ရတာအတြက္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာလိုပါတယ္။ လူသန္းတစ္ေထာင္ေက်ာ္ေလာက္ ခ်ိတ္ဆက္ႏုိင္ဖုိ႔ကူညီရတာဟာ အံ့အားသင့္စရာေကာင္းသလို ကြၽန္ေတာ့္ဘ၀အတြက္ ဂုဏ္အယူရဆံုးကိစၥလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ဟာ ခင္ဗ်ားတုိ႔အတြက္ ပိုေကာင္းလာေအာင္ ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ေဆာင္ရြက္သြားမယ္လုိ႔လည္း ကတိေပးပါတယ္။ တစ္ေန႔မွာ တစ္ကမၻာလံုးအတူတကြခ်ိတ္ဆက္ႏုိင္မယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္" ဟု ဇက္ကာဘာ့ဂ်္က သူ၏ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္စာမ်က္ႏွာတြင္ ေရးသားခဲ့သည္။
ဇက္ကာဘာ့ဂ်္သည္ ဟားဗတ္တကၠသိုလ္တက္ေရာက္စဥ္ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္တြင္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္၏အေျခခံျဖစ္လာမည့္ Facemash ကိုစတင္ဖန္တီးခဲ့သည္။
သံုးစြဲသူ တစ္ဘီလ်ံျပည့္ျခင္းသည္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္အတြက္ ထင္ရွားသည့္သမုိင္းမွတ္တုိင္တစ္ခုျဖစ္လာခဲ့ေသာ္လည္း အမ်ားျပည္သူသို႔ရွယ္ယာစတင္ေရာင္းခ်ၿပီးေနာက္ပိုင္း ရွယ္ယာေစ်း တစ္ဟုန္ထိုးက်ဆင္းေနမႈကို ကိုင္တြယ္ေရးမွာ စိန္ေခၚမႈတစ္ခုအျဖစ္ရွိေနသည္။ ေမလကစတင္ၿပီး အမ်ားျပည္သူသုိ႔ ရွယ္ယာစေရာင္းစဥ္က ရွယ္ယာတစ္ခုလွ်င္ ၃၈ ေဒၚလာသတ္မွတ္ခဲ့ေသာ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရွယ္ယာမ်ားသည္ ၂၁ ေဒၚလာ၀န္းက်င္အထိ က်ဆင္းသြားခဲ့သည္။ အဓိကမွာ ေငြေၾကးအရ အက်ဳိးအျမတ္ရွာေဖြမႈတြင္ ခိုင္မာေသာ လမ္းေၾကာင္းရွိမေနျခင္းႏွင့္ စေတာ့ေစ်းကြက္တြင္း၀င္စဥ္က ရွယ္ယာတန္ဖိုးကို ရွိသင့္သည္ထက္ ပိုသတ္မွတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေစ်းကြက္ကြၽမ္းက်င္သူတုိ႔က သံုးသပ္ၾကသည္။
Ref: Daily Mail